2009-08-06

tagit kontroll

vet ni vad....
jag tar tagit kontroll över mitt liv... jag vet att jag har en sambo/livskamrat som skulle välja mig framför alla andra och som verkligen har visat att han älskar mig. tillsammans har vi en son som vi älskar och som betyder allt för oss... theos lycka kommer i första hand...
sedan har jag en handfull vänner som jag verkligen känner att dom är äkta...

alla ni andra som ägnar flera millisekunder av erat liv på att skicka skit kommentarer till mig... varför???
dom bitar inte å anledningen att ni gör de är för att ni är avundsjuka (sedan verkar de finns någon/några som vill få mig att tro att tobbe skulle välja bort mig om valet skulle ske, men ack så fel ni har å va snopna ni blir nu fram över... valet är gjort å vi är fortfarande ihop, deal whit it!!!!)


tidigare under kvällen var de hudparty hemma hos världens bästa evve.... mysigt värre å jag hade ju bestämt mig för att inte köpa något, men så funkar de inte... kom iaf någolunda billigt undan köpte shampoo å balsam för 179 kr/st, inte så farligt eftersom de innehåller äkta lera från dödahavet... så nu hoppas vi att håret får en fin lyster...
17/9 kl: 18.30 är de hudparty hemma hos mig, hör av er om ni är sugna på att komma... produkter som innehåller havssalt från döda hevte å aloevere.. 100% naturliga...

nä nu ska jag faktiskt ta mig en liten drink å slappa i soffan... tobbis sover redan, men jag kan ej gå å lägga mig, de är ju ett spännande avsnitt av paradise hotel... dessutom är de mysigt med egen tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar