2009-08-30

tar på krafterna :)

nu är alla grejer bort flyttade från lägenheten i hentorp...
badrummet grovstädade jag helt själv, sedna fick jag hjälp med köket... ok där återstår de en del, men de får bli ett projekt för morgondagen...
sedan är de självklart lite fin lir kvar innan vi imorgon kväll säger ett definitivt slut och adjö till min första egna lägenhet..
nu kastar vi oss framåt i våran nya lya som vi stor trivs i... här ska vi nu sätta oss tillrätta å bygga bo :)

oj va poetisk jag blev :P

imorgon börjar tobbis skolan igen, känns så där, de är så tryggt nu när man vant sig vid att ha honom hemma, speciellt med maten, jag är väl inte känd för att vara den med diciplinerade helt själv, men jag ska ta mig tusan greja detta nu... så känner jag :)

men nu gott folk ska jag krya ner i sängen någolunda tidigt för en gångs skull...
å de känner min kropp att de ska bli himla skönt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar