2009-09-01

att jag inte skäms


Favvis bilden på mitt hjärta


här sitter jag med mitt lördags-äää jag menar tisdagsgodis...
oreo kakor å cola...
usch skäms nästan för att berätta för er att jag är så dålig som äter sådant när jag annars promotar om att jag är så duktig med min nyttiga mat...
anledningen till min lilla orgie stavas money money money
äntligen är allt klart med lägenheten och pengarna är insatta på mitt konto..
ok en sisådär 4000 kr är redan uppshoppade :)

jag å tobbis unnade oss 5000 kr var som vi fick spendera på vad vi ville
iaf tobbis har redna gjort av med 3500 av sina på ett playstation 3 å spel å grejs till det..
själv har jag spenderat en 1000 lapp av mina på 4 nya dvdboxar:
-förhäxad säsong 5
-McLeod´s Daughters säsong 2
-McLeod´s Daughters säsong 3
-McLeod´s Daughters säsong 4

sedan får vi väl se vad resten ska gå till, några nya paltor kanske, eventuellt ska jag lyxa till de å gå till frissan å färga lite slingor..

jag känner så här att nu när jag har pengra å spendera så vet jag inte vad jag ska köpa å så blir jag dumsnål istället...
suck blir aldrig klok på mig själv...

1 kommentar:

  1. Men är inte det bra? Då kommer du ju köpa saker som du VERKLIGEN vill ha istället, eller hur? =)

    SvaraRadera