2009-09-07

fixar frasse- aaa jag menar mia

jappsi jag är verkligen fixar mia idag...
vilket betyder att jag känne rmig piggare för er som undrar.. endast hosta kvar av min jobbiga förkylning..
tillbaka till fixandet..

idag har jag (vi)
-skruvat ihop två nya bokhyllor och fyllt dessa med diverse grejer
-gjort en tavla av bilderna robert tog på theo förra veckan
-hittat en bra plats för mina ljushjärtan
-möblerat om en aning i vardagsrummet
-bestämt att svarta detaljer är snyggast i köket...

tänkte återkomma till svarta detaljer i köket...
vi har köpt en svart smidesstång som man kan hänga redskap på, å sedna hittade jag ett så fint sarvettställ i form av ett svart hjärta... i och med detta så föddes min idé om svarta detaljer, svarta dukar/gardiner/grytlappar m.m sedan ska vi ha mycke lummiga gröna växte ri köket, kanske till å med att man skulle försöka sig på att odla lite örter :)

jag tänkte bjussa er på några bilder från vårt hem (antingen idag elle rimorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar