2009-09-08

hink och spade

nu sitter jag här igen fast jag borde vara duktig å städa...
ok jag har redan varit lite duktig idag och städat sovrummet.. meningen var att tobbe skulle ha theo med sig på förmiddagen så jag kunde grovstäda... men mini ville inte alls vara med pappa, så jag fick snällt åka å hämta honom, så nu har vi lekt en stund med måttbandet å hans nya hink å spade som jag fyndade igår för 5 kr, sedan fick han sin favvis mat idag pasta med grönsaker å till efterrätt banan å passionsfrukts puré...
å hör å häpna han mosade i sig en hel burk pasta/grönsaker och sedna en hel burk banan/passion, hungigt litet monster... nu är han ett trött litet moster så han tar sig en nap, vilket han gjort nu i 45 min :)
det är därför jag borde städa...
så jag får väl skaffa mig lite eld i baken å börja med köket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar