2009-09-18

lisebergs foton :)

här kommer lite bilder från vår lilla lisebergsresa förra lördagen. fler bilder finns på facebook under rob enkvist

parisehjulet va nog inte riktigt min grej... de blåste för mycket å sedna var de ju såååå högt upp

mmm chokladhjul, de blev en del av den varan.. en sådan fin geisha fick följa med mig hem :)

kållorado... super rolig :)

anna lånade min och roberts vinster och posade glatt :)

lisebergstornet...

söta glada syster

tobbe å anna i jukebox...

lilla mia posar

behöver jag nämna att vi åt glass här :)

kristallhuset bjöd på massa skratt :)

jag klamrar mig fast för glatta livet

troligtvis världens roligaste karusell :)

systeryster och hennes pojkvän

tobbe å robert i kön till uppsvinget

medans robert åker karusell så passade anna på att posa i hans keps

mini tobbe

säg hej till mini gänget :)

hahahahahaha, en bild säger mer än 1000 ord :P

skön dag med många skratt :)

jag å systeryster

ett laddat gäng för en kanon dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar