2009-09-18

fredag

ja igår var det hudparty hemma hos oss vi var en mysig liten grupp helt lagom :)
jag passade på å köpa ansiktsvatten, intimtvål å sedan fick jag som gåva för att jag var värdinna en "dead sea mud" lera från dödahavet, den är säkert great...
å mamma köpte salt från döda havet så de ska jag passa på å prova å se om de hjälper mot min hud nu i vinter (jag har ju sådan där känslig hud som knappt tål kyla) så hoppas saltet kan hjälpa mig :)

just nu sitte rjag här i mammas tvrum anna å rob sover, mamma är å jobbar å tobbis är i skolan... idag hade jag verkligen önskat att tobbis var hemma här hos oss...
har fått månadspresenten å mina älskade mirakel piller ligger i vår lägenhet å dom kommer jag inte åt idag... suck... men jag lär ju bli en erfarenhet rikare av att ta hand om en bebis när man måste hålla sig dubbelvikt av smärta...
han slutar ju iofs 12 så inte såååå långt kvar, har jag tur så kanske mini somnar snart å sover bort en stund...

vad händer hos er alla i helgen??
vi sk anog ta en kik på utförsäjningen av möbler i tibro..
vi är på jakt efter en liten nätt passande hallmöbel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar