2009-09-27

mycke stolt över min insats

jag är sjukligt nöjd med att jag lyckades hålla mig ifrån att köpa underbart vackra inrednings prylar på mässan i tibro, de kliade i fingrarna några gånger under timmarna vi var där, men jag höll mig ifrån att köpa något.. de är starkt gjort av en sådan shoppoholic som jag :)

nu ska vi strax bort till mamma å bli bortskämda med middag :)
kasslergratäng ingen kan göra den lika god som min mamma...

just de gott folk.. ikväll är de säsongspremiär av en av sveriges kanske roligaste komediserier ever... PLAYA DEL SOL!!!!!!!!!!!
förstår ni att jag väntat på denna permiär ända sedan förra säsonge tog slut våren 2007... nu finally :)

avslutar med att skryta lite över att jag å tobbis tvättat inte mindre än 14 maskiner tvätt under helgen och dessutom varit duktiga nog å vika ihop allt å stoppa in i garderoben....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar