2009-09-28

perfekt dag

idag har jag å theo en riktig mamma-son mys dag....
just nu ligger han å sussar som den slagna hjälte han är.. han har ju inte riktigt haft sina vanliga rutine rnu på 2 veckor så idag var han jätte trött höll till o med på å somna unde rlunchen...
vi ska försöka vara hemma så mycke så möjligt denna vacken för att återskapa hans rutiner...

nä om jag skulle ta tag i köket, medans han sover...
tvätt å små plocka är redan gjort å sedan när tobbis kommer hem blir de mer plock å gardin uppsättning...
möjligheten finns att jag knallar över till maxi oxå å införskaffar nya blommor, jag har 0.0000% gröna fingrarar, lyckas till o med ta död på garderobsblommor när jag tror att jag lyckas..
så några vackra blommande växter finnns det inte hemma hos oss... tjocka grönaväxter får de vara, men endast i 2 av 4 fönster, resten fixar alla mina plast blommor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar