2009-09-06

nej nej nej nej

theo bara vägrar att äta välling ur flaskan...
han har fått någon dille på att han är en stor pojke å skall äta allt med sked...
jag kanske anser att jag inte har tid att leka "en sked för mamma, en sked för pappa leken" varje gång miniplutten skall ha välling.. (4 ggr per dygn)

annars då.. min snuva börjar lätta (tack du där uppe)
men den där jäkla hostan som du gett mig... please tabort den snarast...

mini har förövrigt varit hos sin mormor några timmar idag medans vi tog tag i saken å åkte ner till ikea å inhandlade två nya bokhyllor så att vi snarast kan få ordning på filmer/böcker/dataspel m.m....
dessa skall min händiga man sätta ihop så snart vi varit å gjort våran veckohandling..

nu var gröten uppäten (mini har ätit kvällsmat)
så nu ska vi iväg innan de blir natt å endast statoil är öppet, de blir så dyrt å handla där...

2 kommentarer:

  1. åh jag äter fortfarande välling :) vuxen fullkornsvälling såklart men ändå! Önskar jag vore liten och kunde äta ur flaska haha.

    SvaraRadera
  2. Men inte ger du välling så ofta?
    Välling ska högst ges 2-3 gånger/dygn.

    SvaraRadera