2009-09-05

lite DITTEN å lite DATTEN

eve: kanske inte så bra å ses imorgon då jag är super förkyld, vill ju varken smitta dig eller mini, någon dag i veckan som du är ledig å kan ses???
hoppas du läser detta, då jag ej hittar min mobil laddare...

förkylning aaaa denna dunder super förkylning jag dragit på mig önskar jag inte min värsta fiende... dock en liten ljusglimt (förhoppningsvis) efter att jag besökte apoteket förut å hittade en näsdusch... de känns verkligen bättre i näsan när man använt den å sedan tar vanligt nässpray... så vi kan ju hoppas... dock har en envis hosta kommit smygande... de gillar vi inte...

vad gör man när man fått en son som hipps happs vägrar dricka välling ur nappflaskan??
vi fick ta till en pipmugg som han gladerligen drack välling ur...
hoppas bara detta är en tillfällig fas, för jag orkar inte med trots av de slaget...
ny update... nu vägrar han pipmuggen oxå... så vi fick mata kvällsvällingen med SKED!!!!
jädra unge!!!

fotboll förut... någon som kikade??
spännande är ett litet ord som beskriver de hela...
ojoj vad jag å syster hejade å skrek när zlatan avgjorde i sista sekunden!!!

1 kommentar:

  1. Jag e redan smittad fast inte av dig :) jag jobbar dagtid i veckan och måste åka och hämta oliwer direkt efter jobbet men om inte annat så kanske ni kan komma förbi hit en eftermiddag. krya på dig

    SvaraRadera