2009-10-09

8 månader

ikväll 22.57 har vi levt 8 hela månder ihop med våran snuttis, tiden går så läskigt fort, snart är han ingen liten bebis längre, redan nu kna han ju ta sig till de flesta ställerna i huset som han vill komma till, han har egen vilja (en bestämd sådan) han sitter längre stunder på golvet å leker med sina leksaker, han är inte lika beroende av oss längre, våran lille snuttis...
som eve så klokt sa förra året när oliwer började gå, de var då han slutade kännas som en bebis och mer som ett barn.
vi gissar på att theo kommer gå rätt tidigt i o med att han redan går med hjälp av oss eller möbler, å då tillfälle ges även en gåvagn, så jag antar att ska jag följa evves ord så har jag snart ett litet barn här hemma iställt för en bebis... känns konstigt... han kommer väl alltid på något sätt kännas som min bebis :)

idag är de FREDAGSMYS deluxe hemma hos oss, tobbe slutar skolan redan vid tolv, så efter detta blir de lunch på stan någonstans, sedan blir de väl en sedavnlig månadspresent till theo (ska lägga fram förslag om gåvagn, vi tänkte köpa de till honom i julklapp men då är han redan 10,5 mån gammal så risken är att de blir lite sent) men vi får se...
ikväll ska theo eventuellt sova hos mamma för jag å tobbis funderade på biomys med efterföljanderomantisk middag, kanske till o med ett glas vin??

EFTERLYSNING!!!!!!
finns de någon/några vänner där ute som skulle vara sugen på en fotbollskväll med middag hemma hos oss på lördakväll????
(oja fotbollen är döviktig å en centralpunkt för kvällen)



Grattis min lille sötfis på 8 månaders dagen!!!

7 månader

6 månader

5 månader

4 månader

3 månader

2 månader

1 månader

Nöfödd 9 februari 2009

1 kommentar:

  1. ååhh lilla skutten :D jjaaa jsg vill kolls fotboll:D

    /moster

    SvaraRadera