2009-10-08

nu är jag här igen...

så har inte bloggat på några dagar eftersom vi har haft en "kris" här hemma, vi har mest gått och gnatat åt varandra å ingen har varit riktigt glad, inget allvarligt bara brist på kommunikation.
men nu är de utrett...
jag ansåg att tobbe inte såg de jag gjorde här hemma, utan mest beklagade sig för andra över allt han var tvungen å göra när han kommer hem på dagarna, men nu har han förhoppningsvis insett att jag inte bara sitter å slappar dagarna igenom, de är mycket man gör hemma som inte syns men som märks om ingen gör de på ett par dagar.
ok jag är inte utan skuld i de hela jag heller.
men del som jag ska jobba med och förbättra är att ge tobbe återhämtningstid, så han oxå kna koppla av lite...
så nu hoppas vi på att vi båda varit lyhörda för varandras behov och kna jobba på dessa områden å sedna kom vi övverens om att vi måste vara bättre på att komunicera med varandra speciell nu när vi är trötta småbarnsföräldrar, gör vi inte detta så kommer vi gnata sönder varandra tids nog, skönt iaf å ha fått sig en ordentlig "utpratning om känslor å dylikt"

just nu är ska jag ta tag i den lilla disken som är kavr i köket, innan lyxfällan börjar på tv, tobbis har "återhämtningstid" så han sitter å spelar å theo ja han sover (å stora killen som han är så somnade han i sin egen säng nu på kvällen)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar