2009-10-14

fotbollsnörd!!!

till malin:
disskuassioner är jätte roligt de tycke rjag oxå, där jag då och då skriver saker som får människor att reagera, dock ligger de ofta mycket tråkig sanning bakom vissa av mina åsikter.
angående julklappar och julen så är den för mig först och främst en tid att umgås med människor som står mig och min lilla familj nära, sedna hör ju julklappar dit oxå på sitt eget lilla hörn.
mitt senaste utspel riktade sig mot min sambos sida och deras bristande förståelse och ibland oigenomtänkta beslut, som förra julen då de bestämde att inga vuxna skulle få julklappar, de är en sak i sig men att då min sambo var den enda i deras "barnaskara" som var över 25 gjorde att alla andra i hans generation fick medans han inte fick någon, vi hade dessutom lagt ner en del pengar på våra julklappar som vi gavbort men fick inget själva.
(detta låter kanske konstigt, de håller jag me dom, men de ligger många många mer händelser bakom alla situationer, och jag börjar tröttna på hur de behandlar människor, där av mina utspel)
hoppas du fårstår bättre nu, och att jag kankse svarade hotfull tidigare beror på att jag dagligen får massa konstiga anonyma kommentarer, men nu äntligen kan jag se vem det är :)

/Mia

nu ska jag ta tag i disken innan syster m sambo kommer förbi för att kika på fotbollen :)
jag tror faktiskt på mirakel å hoppas o tror därför att malta kommer slå portugal å sverige fixar VM biljetten :)
just de syster å rob ska köpa med sig pizza på vägen hit :) mumma mumma

hade sötaste eve här på lunch tidigare idag, å de var ul å snacka en del om ditten å datten :)
snart får hon dessutom ett nytt smaknamn :P

efter att eve åkt så följde jag å theo med marie å moa över till elins esplanad för lite shopping :)
en body, 2 par strumpor, en mössa till theo o ett nagellack till mig själv blev facit... å så lite fotbollsgodis de är klart :P

nopp time för askungen å arbeta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar