2009-10-14

ojoj vilket dräpligt svar jag skulle kunna ge till anonym aka jultomten som skrev en kommentar på ett tidigare inlägg där jag skrev om julklappar.... jag har nämligen iplogger så jag vet precis vem som skrivit denna kommentar.. men jag besparar mig detta denna gången och personen ifråga får svar på ett annat lite mer obehalgligt sätt senare...

ska strax börja förbereda lunch här hemma eftersom jag får fin främmande till lunchen idag... söta underbara eve kikar förbi en sväng innan hon ska till jobbet.
de ska bli mys ;)

annars är jag måttligt trött idag faktiskt eftersom mini halva natten försökt göra klart för oss att han hade svårt att andas när han låg ner i sängen...
vid fyra fattade vi detta efter att ha försökt mata honom å han då inte fick någon luft, han är super förkyld, vi pallade upp hans säng å sedna sov han sååå gott ändra fram till 8, å nu sover han igen :)
stakars liten, inte lätt när mna är så mini å så förkyld, de skär i mitt moders hjärta :)

1 kommentar:

  1. Ja du ser vem datorn är registerard på ja men det betyder ju inte att det är den personen som skriver till dig!!! men det spelar mindre roll för jag står för mina åsikter och jag har rätt till dom också =) du har också givetvis rätt till dina åsikter, jag följer din blogg näst intill dagligen och nu och då skickar jag ett litet inlägg som innehåller mina åsikter och som i vissa fall ifrågasätter dina åsikter och tankar, och jag gör det inte för att vara elak eller så utan för att jag tycker att det är roligt att disskutera saker med människor... och har du något att framföra till mig så gör gärna det tycker som sagt va att det är kul att disskutera och jag tål kritik och att andra tycker annorlunda än mig =) Ber om ursäkt om du uppfatat min senaste inlägg om julklappar som ett påhopp det var aldrig min mening.... MVH Malin

    SvaraRadera