2009-10-04

helt sjukt...

jag har en gammal klasskompis (även dagis kompis) vars familj flyttade ifrån skövde ner till skåne för ca: 12 år sedan.... visste (trodde jag) att de flyttat till helsingborg, så bara på skämt så frågad ejag ikväll min svägerska Anna (som kommer från höganäs utanför helsingborg) om hon visste någon som heter *** ********... å dröm om att världen är liten när hon kläcker ur sig ja de är ju mina grannar... jag gick i lillasysterns klass....
förstår ni nu hur jäkla liten världen är... å nu bor dom där nere å anna ja hon har funnit kärleken i tobias bror här uppe :)

lite kul kuriosa

annars har vi haft en väldigt mysig lördag kväll med anna å daniel. vi har ätit bakad potatis med röror *mumma* å sedna bakat bullar där klant mia först skröt om hur duktig hon var på bullbak men sedan var tvungen å erkänna att hon glömt sockret... så vi har ikväll uppfunnit GI kanelbullar.... de blir ett större å bättre bullbak imorgon :)
å imorgon får vi även middagsgäster iform av just daniel å anna plus tobbes mamma å syster...

så nu blir de sängen å stora hoppet på att theo ska sova sig igenom natten.. just nu tyder inget på detta, men hoppet lever kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar