2009-10-03

tjenis penis... (ooops!!!)

försök förstå min underbart trött fjortis humor denna lörda morgon...(syftar till rubriken)
har inte sovit i natt för vi åt pizza igår kväll å jag tyckte köttet på min pizza smakade konstigt, vilket då resulterade i tankar om matförgiftning så hela natten har jag bara legat å väntat på ont i magen å att jag ska få gå upp å spy...
men jag har då väntat förgäves...

tobbis är iväg å skriver tenta, mini somnade om hos mig i våran säng vid halv åtta, tänk om mia hade kunnat slappna av då hade vi legat där båda två nu å snusat så gott... men jag kom på att jag har ett utbetalningskort på 500 kr sittandes på mitt kylskåp å de har suttit där ett tag för att jag känner att är pengarna på kontot då shoppas dom upp, men iaf jag fick för mig att de gick ut den 5 okt... så denna morgonen inledes med ett 100 m lopp i usain bolt stil in i köket för att kika om jag missat mina pnegar, men pust, 15onde var de som dom gick ut.... men iaf bästa att knata ner till banken på mån å hämta hem pengarna :)

vad bjuder denna lördag på annars???
tänkte att vi skulle åka iväg å kika på en grov entre matta till hallen som jag hittat... kan vara skönt å få den på plats innan snö/slask å dylikt dyker upp för med et så dyker oxå all förbannan små sten upp som alltid huserar imin hall..
nä så de ska jag nog dra med tobbe bort till colorama å kika på :)
sedan ska de vecohandlas oxå, icke att förglömma dessutom ska vi ha middagsgäster här imorgon så lite städning å planering måste fixas oxå..
vad ska mna bjussa på tex....

nä nu ska jag surfa vidare till facebooooook så jag hinner kolla där oxå innan minitramp får för sig att vakna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar