2009-10-01

hemma SPA

fick hem lite hudvårds produkter igår så idag blev vårat vardagsrum ett hemma spa bara för mig :)
testade en lerinpackning till ansiktet på händerna först, å shiii vilket resultet... så snabbt kletades leran in i ansiktet å ni ska se å känna vilken skillnad, till å med så min sambo ville ha sig en mask, så ett tag satt vi där med varsin mask lera i ansiktet, himla tur att mini inte skrek eller något under de 20 minutrarna :)

nu känner jag mig som en helt ny människa.... värsta uppvaket

tidigare idag har jag å theo busat runt med amanda å molly på maxi bland annat...
sedan käkade vi även donken... våra gamla hederliga mc chicken, dessa tar oss tillbaka till "singel livet" igen...
manda minns du???
-appel jack
-maskätande på fyllan
-diskmedels chocken
-kurragömma med bilen
-två människors lustar med en däckad vän i rummet bredvid
-fotomarathon på maxi
-hemskickade blöjpacket till killar vi tyckte mindra bra om
(icke att förglömma tamponger och bindor till en viss människa)
-slagsmål på fyllan (endast dig *pek pek*)
-viktproblem som sköljdes ner med x antal tårar å en gnutta vodka, eller kankse pepino :P

aaa gud ibland önskar man att man var ung, singel å barnfri igen... så mycke tokigheter som man hittade på då... folk skulle bara veta, iaf dom som kallar mig pryd å tråkig nu.....

1 kommentar:

  1. hahaha kommer ihåg allting utom "två människors lustar med en däckad vän i rummet bredvid"... kanske kan ses bara du och jag lite mer i fortsättningen utan barn och gubbar. kanske det kan bli som förr... =) längtar tillbaka nu!!!

    SvaraRadera