2009-10-01

jag VILL städa... jag ser det inte som ett MÅSTE

igår på rent hus sa motivationscoachen att man ska försöka att säga "idag VILL jag städa" istället för att "idag MÅSTE jag städa"
så nu är jag mitt uppe i min egen vilja att städa lägenheten...
badrummet är klart å tackvare min älskling så är disken oxå klar.. göttmos..
nu ska de plockas i ordning å sedan dammtorkas, dammsugas och moppas...
1 tim har jag på mig från o med nu....

sedan kommer panda på besök, undra om man ska köpa hem fika, eller om jag ska lura med henne till maxi å fika där???
aa ska försöka med maxi för de är möe mysigare å dessutom skulle jag behöva kika på "tofflor" till theo...
hon kommer barlös idag oxå synd eftersom theo å hon lekte så fint igår kväll när vi var där och lämnade hudprodukter...
men de får bli en annan gång...

nä dax att sätta fart på fläsket så jag blir klar någon gång...
JAG VILL BLI KLAR... jag måste bli klar

1 kommentar: