2009-10-27


I helgen köpte vi två dvd filmer med mora träsk på till theo eftersom han älskar program med musik i...
vilken kap vi gjorde han har suttit nu blixt stilla i 20 min å lyssnat å klappat händerna när han tittat...
dock hoppas jag ju på att han ska sussa en stund igen snart...
tobbe åkte till skolan tidigt idag å kommer hem runt tre han ska tentaplugga mass idag...
jag passade på å göra hans övnings tenta igår... jag kanske skulle stsa på maskiningengör... fick 4/10 rätt på första försöket utan att ens läst en sida i hans bok... tobbis fick 7/10 så han var ju lite bättre men konstigt vore de ju annars med tanke på att han läst kursen nu i typ 6 veckor...
blir kanske en sväng till maxi i eftermiddag oxå ihop med panda å molly...mys mys
å ikväll icke att förglömma familjemys...
jag har ju en sambo som älskar desperate houswifes, vilket gör att vi har tisdagsmys varje tis, å de ni de är inte dumt...
alla borde ha en sambo som är något feminin ibland... idag ska vi dessutom baka muffins innnan fruarna börjar :)
nä dax att se om theo ä trött, de låter så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar