2009-10-26

mer nöjd än nöjdast

å mitt älskade sovrum börjar ta form, med den nya byrån å tven som vi hämtade tidigare idag har de blivit super mysigt där inne... så snart tobbis har haft sin tenta (läs nästa tis) så är han ledig en vecka då ska vi bland annat juster om i alla skåp/lådor å garderober, känner att som de är nu så står 11 byrålådor tomma medans de är knökat på vissa andra håll, men de ska de bli ändrig på.. jag måste bara vänta tålmodigt....

när jag verkligen vill ha något gjort, då vill ja ha de gjort NU!!!!!
å pyssla med att strukturera om i garderober å rensa å sånt de är toppen kul...

annars då?? ja vi var med daniel å anna tidigare å handlade, de va skojigt alltid kul å ventilera ditten å datten med dessa två härliga personer.. vi är två så likasinnade par så allt blir toppen...
dock dissar daniel oss på ons när vi ska fika lite, men lilla anna kommer iaf :)
aaa å så tobbes morbror å hans dam såklart...

nu sk jag jag mysa ner mig i sängen med mina två favvis killar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar