2009-10-24

snyft när man loggar in facebook nu så läser man på i stort sett 9/10 nya inlägg om folk som ska ner till stan å shoppa... vill oxå vill oxå vill oxå....

men nej mia de får du inte.... men jag kna iaf glädja mig med att vi ska å vecohandla på willys som ett tag, så de kanske kna stilla shoppingbehovet en aning...





sedan imorgon ska vi ju koppla släp på mammas bil å fara ner till jönköping ihop med systeryster och robert...
de är väl mest anna å rob som ska shoppa, men vi står fortfarande å överväger om vi ska skaffa oss en byrå till sovrummet... vi får väl se...

12 december i arena skövde, jag mamma å anna... kommer bli toppen kul å bra platser har vi fått oxå, i mitten på främre parkett :)får la ta med en handuk å lägga i annas knä så som hon lär dregla över måns...
nä ärligt jag längtar massor, å kul å göra nått bara jag mamma å syster, inga pojkvänner eller barn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar