2009-10-26

borta bra men hemma bäst :P

igår tillbringade vi precis hela dagen inne på ikea...
systeryster med sambo skulle inreda sitt hem, å eftersom ingen av dom haft tanken på att kolla i ikea katalogen å kanske börja bestämma sig för vilken typ av möbler och färger de skulle ha så kan ni ju själva räkna ut hur LÄNGE de tog inne på varuhuset och hur mycke grejer vi fick med oss...

själva handlade vi för blyga 2500, låter mycke men vi fick endast med oss 13 varor hem, där inräknat en stor byrå för nästan 2000, men super nöjd å glad är jag för de...
nu har vi fler lådor å fylla med skit å dessutom en perfekt yta i sovrummet å ställa en tv på som vi ska få låna av anna å daniel....
sedan tobbe fick sitt playstaion 3 så har de varit en kamp om tven varje kväll, men de ska nog lösa sig nu, jag kan ligga i sängen å glutta såpor medans älsklingen spelar i vardagsrummet...

vad köpte vi mer då??
-en ny matta till vardagsrummet
-en "lack" hyllla att ha ovanför sängen
- en tripp trapp pall som jag kan ha i köket så jag når längst upp i skåpen
- 2 billy bokstöd
- 1 nytt täcke till mig
- ett knippe nya köksverktyg
-2 nya kuddfodral
-plastklämmor
-plastpåsar
aaa de var nog allt vi köpte...

så vad händer idag då??
jo inte mycke jag tänkte ta med migh theo ut på promenix efter lunch å sedan när tobbis kommer hem så blir de väl att fixa i ordning allt i lägenheten...
men nu ska jag iaf gå å försöka söva min son som är mer än trött just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar