2009-10-21

tugga tugga tugga

när jag är själv hemma utan varken tobbe eller theo så blir jag stressad på något konstigt sätt, de känns som det är 1000 miljoner saker jag ska hinna med fast det idag inte finns en enda grej...
å sedna detta ständiga tuggande, när jag är själv så tröstäter jag elle rnått nä men jag kommer på mig med att ständigt vilja ha något i munnen...
just idag så är de en 2 liters cola som fått bli mitt offer, har ända sedan de åkte i morse vid 10 suttit å smuttat på dena cola....
detta har ju självklart bidragit till att jag inte är de minsta hungrig, men haaaaa jag ska ändå fixa ´till några fiskbullar och potatisar för de är jag sugen på idag :)

pratade precis med tobbe theo hade skött sig ypperligt på lektionen förut han hade tyckt att de var skit kul å följa läraren framme vid tavlan, så de va ju skönt, anna skulle precis hämta upp theo...
märks att han börjar bli stor nu för när tobbis satte telefonen vid han öra så jag kunde prata med honom så hajade han till å log först å blev sedan jätte ledsen när tobbe tog bort hans mamma från honom... men han blev glad när han fick se en bild på mig :)
vårat lille charmtroll har blivit sååå stor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar