2009-10-21

ofantligt vad en liten mia kna stöka ner under ett par timmar, då mia egentligen bara rört sig mellan datorn å tv soffan...
nä miafia du får ta tag i detta innan din son å man kommer hem för dagen..

men först ska jag hoppa in i duschen å njuta av en lÅÅÅÅng dusch som inte riskerar att bli avbruten... de ska bli nice.. sedan får jag väl ta ett par minuter av min fria dag till att plocka i ordning lite.. de ser inte så farligt ut så de borde gå på 15 min...
kanske ska vara snälly å ta disken idag oxå fast det inte är min disk dag

(angående disk dag)
jag å tobbis kör varannan dag med disken å då är de upp till var och när när man vill diska man innan 00.00 så ska disken vara gjord, och de finns inga begränsningar för hur många glas/tallriker eller likanden som den andra får använda..
men skulle jag använda var enda tallrik den dagen de var tobbes disk dag så kna man ju räkna ut vad som skulle ske dagen efter...
iaf detta system har funkat toppen för oss nu i 5 veckor, inte ett enda disk bråk har uppstått, de var inte många tidigare men de som var var rätt stora, skönt iaf att ha som vi har nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar