2009-10-23

vattkoppor

i morse upptäckte jag en liten röd fläck precis bredvid naveln på theo... kan de vara en första koppa??
en vän till mig hennes dotter hade vattkoppor för ett tag sedna å vi umgicks precis innan de bröt ut på molly så risken var/är överhängande att mini oxå ska få vattkoppor, de skulle vara otroligt skönt tycker jag å få de nu när man ändå är mammaledig, värre om både jag å tobbis gått i skolan eftersom de kna vara under en så lång tid som man får vara hemma..

så nu blir de till å hålla utkik efter fler små röda fläckar..
vattkoppor är ju lindrigare ju tidigare barnen får det, så de vore ju skönt om han fick de nu eftersom de är helt ofarligt...

well well tiden får utvisa å se om de är så elle rinte...

just nu sover minihopp å när han vaknat å ätit så tänkte vi knalla över till maxi å inhandla allt inför kvällens tacomys...
underbart att tobis fått sina pengar idag men jag inte får mina förrens på tisdag...

2 kommentarer:

  1. om det är vattenkoppor så är det nästan så vi ska ses och så kanske mina barn får det med

    SvaraRadera
  2. molly hade nog inte vattenkoppor. det var nog något annat. =) det kan vara en liten prick efter blöjan. den kan ha skavt lite vid naveln... kan ha blivit lite varmt också...

    SvaraRadera