2009-10-22

full rulle

på riktigt på G med en stor städning här hemma....
har bara köket kvar vilket känns toppen...
har insett att man måste vara nogrannare med städningen nu när theo är rörlig, alla små små saker som han hittar stoppas in i munnen, å tro mig de finns fler små pluttar å knuttar i ett hem än man tror, speciellt nu när löv å liknande så lätt följer med in i hemmen...

ikväll blir de tv mys med kokt korv m bröd *mumma*
helt klar ska vi se lyxfällan klockan 21 annars får vi se vad de bjuds på för program :)

imorgon kväll så kommer syster med pojkvän hit på idol o tacomys... de ska bli toppen toppen :)
mamma var här tidigare idag å lämnade en pressy till theo...
ett par urhäftiga "rocker" byxor å en ac/dc tröja till detta :)
blir till å fotografera å skicka bild till min morbror som gillar AC/DC

annars blir de nog lugnet hrä hemma hos oss nu.. ni får ha en underbar kväll...

p.s dåligt med kommentarer, så här kna ni få något att svara på och skriva...
VAD SKA NI ALLA GÖRA I HELGEN???

2 kommentarer:

  1. ah jag e skitdålig på att kommentera! Men du vet att jag läser! Imorrn ska jag fira en 40åring från jobbet på thai house, på lördag e vi i GBG hela dagen och på söndag ska jag jobba övertid. Härlig helg alltså.. :)

    SvaraRadera
  2. imorgon ska jag dricka drinkar i crystal palace, på lördag har jag ingen aning om vad jag sa göra och på söndag ska jag på national portrait gallery och mysa! också tänkte jag försöka hinna med att läsa massa också! :)

    SvaraRadera