2009-11-26

3 timmar kvar...3 timmar har gått

lämnade iväg lilleman till sin faster anna vid 9 för att jag skulle få en ärlig chans att adventsstäda....vad har jag då hunnit med??? inte ett skit, eller jo jag har gått igenom 1000 låtar å rensat eftersom tobbe ska bränna ut all vår musik å bilder å annat på datorn.... men iaf nu får jag allt ta tag i städningen, för när mini kommer hem så blir de svårare å få något seriöst gjort...

betat räkningarna för denna månaden oxå...
över förväntan kvar med pengar å nästan alla julklappar fixade :)
känns bra speciellt som mami fyller 60 ett par dagar efter julafton, jag å syster har ju bestämt oss för att lägg 1000 kr var till en riktigt fin pressy till henne :)
mycke kalasande runt jul blir de i år...
ett 80 och ett 60 års kalas på bara ett par dagar

nä time to städa, måste hinna iväg å köpa ett par blomster oxå helst innan jag får theo som sällskap, de blir så mycke svårare å jobbigare å bära då...

se ya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar