2009-11-27

fredagsmys

yes gott folk igår knäckte vi koden på hur man får theo att sova vid normal tid på kvällarna och i sin egen säng...
tidigare kvällar har han total vägrat att sova om inte jag eller tobbe legat hos honom, å de är ju lite trist eftersom ett privilegium som man har som småbarns föräldrar är egentid på kvällarna...
den tiden har de inte blivit mycke av för oss den senaste tiden... vilket är påfrestande, men igår testade vi att bära ut hela jäkla spjälsängen å ställa den hos oss i vardagsrummet, å vet ni han somnade redan 19.30 vår trötta lilla purk å sov sedan hela kvällen i sin säng, med några små undantag då han kikade efter så att vi fortfarande var kvar i rummet hos honom :)

idag då??
fredagsmys...
nu tänkte jag gaska på mina två pojkar så vi kan åka å fixa ett par juklappar som vi ska köpa, å sedan vid två ska jag med mamma till hjo å hem & hobby, å sedan ikväll blir de tjejmys med eve å några till tjejer på wallermans :) ska bli toppen kul å få komma ut lite utan man eller barn....
får se vad tobbis gör här hemma jag föreslog att han skulle bjuda över någon som han kunde ungås med lite, men han kanske hellre känner att han vill ha en lugn egen kväll, hum vad vet jag :)

nu ska jag dagen till ära, gå å sätta på mig ett face :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar