2009-11-13

fredagsmys

idag har vi haft en riktig besökar dag här hemma...
på förmiddagen gjorde vi inte ett skvatt, eller jo tobbis var ju i skolan mellan 8-10, sedan myste vi lite å donade i ordning vårt hem...
vid två så kom både tobbes mamma och hans kompis linus förbi... trevligt trevligt...
tobbes mamma åkte igen vid fyrasnåret, å så tog tobbe å linus med sig theo på en promenix bort till maxi medan jag fick en stund för mig själv :)

sedan nu ikväll så har mamma varit här å pizzamyst med mig och theo medans tobbe å linus varit/är på bio... dom kikar på den nya filmen 2012 som har premiär idag...
så nu sitter jag här ensam theo krånglade när vi skulle ösva honom förut, 2 timmar tog de, men nu sover han så sött å jag sitter här å myspys för mig själv med ett glas fanta :)
tobbis kommer snart å då blir de sängen för imorgon ska vi till tibro å farmor som fyllde år igår...

ja nu vet ni på ett ungefär vart ni har mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar