2009-11-12

nu ska vi snart ut i kylan...

strax ska vi köra iväg theo till mamma, hon var theo sjuk å vi hade en del å pyssla med som man gör bäst utan att bli avbruten var annan minut....
så han ska vara där några timmar nu på eftermiddagen...

på vägen hem från att ha lämnat theo så lovade tobbe mig att jag skulle få kika in på bokhandeln å se vad de har att erbjuda inom scrapbooking... känner att jag behöver både de ena å de andra för att göra klart theos album...

en rolig grej som jag upptäckte förut som man inte tänke rpå.... jag slog ihop diverse bonuscheckar med rabattkuponger och vips så kan vi köpa 400 bjölor för 50 lappen på maxi...
de gillar vi... skönt å inte behöva släpa hem blöjpaket stup i kvarten utan smidigare å köpa massor på en gång :)
å den storleken mini har nu kan han ju ha iaf 6 kg till enligt packeten...

evve, amnada å alla andra mammor som läser vilken storkek har era barn å deras ålder???

just de GRATTIS GRATTIS Farmor & Tobbes pappa Sölve på FÖDELSEDAGEN!!!

2 kommentarer:

  1. MOlly är 2 år och 4 månader och har 86 i omfång och 92 i längd. men jag antar att du menar på blöjor eftersom du skrev det i samband med eran handling. hon har strl 5 utav libero 10-14kg

    SvaraRadera