2009-11-11

hurtgulligull

eftersom de är lite så där små dåligt med kommentarer här så tänkte jag kommentera mig själv :)

nu sitter jag här tobbis har precis åkt iväg till skolan för en 2 timmars lektion sedan kommer han hem igen.. så jag å theo har två timmar för mamma-son mys framför oss :)
på förmiddagen har vi faktiskt (för andra gånge denna veckan) varit ute på en familjepromenad.... riktigt skönt när man väl får tummen ur å komma ut... an drar mig alltid in i de sista eftersom de är såmycke kläder som ska bultas på till höger och vänster....

igår fick vi förresten inkopplat tven i sovrummet....
de blev kanoners, å bra när theo ska sova.... (blnad kna de ju ta några tim å inte så kul å vara i ett mörkt rum å vänta tills han kommer till ro å vill sova, då är tven prefa)

funderar på att gå in till sovrummet nu å se om han är sovsugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar