2009-11-10

svar till malin:
jag och min syster tillhör riskgrupperna genom vår astma, å vår mamma har hjärtfel så hon fick där igenom... så de känns skönt :) nu är jag ju mest orolig för att tobbe ska få influensan innan han hinner vaccinera sig, han får oxå göra de i början av december eller nått.... theo har jag inte fått besked om ännu, men hoppas på att de även ska vaccinera honom...
skönt att din son får bli vaccinerad nästa vecka iaf :)

nu har vi haft mys tisdag... kikat på desperate houswifes, å bara myst :)
nu har tobbis lagt sig för kvällen å jag sitter här å kollar på andra avenyn å bara kopplar av...
tycker de är skönt å sitta en stund själv på kvällen efter att tobbe lagt sig...

2 kommentarer:

  1. klart vi ska ha en lunchdejt!! japps det e amanda som ska ha partyt, så se till att komma nu!! ;) kramen

    SvaraRadera
  2. Du vet att friska under 30 får börja vaccinera sig nu va??

    SvaraRadera