2009-12-11

bara å gilla läget?

idag orkade min kropp inte stå emot längre.... har känt mig små hängig å snuvuig hela veckan, men i natt någon gång kraschade kroppen å en rejäl förkylning har brutit ut... suck...
tobbe lovade mig att jag skulle få ligga hela dagen så skulle han ta theo..
va tror ni händer de absolut sista han gör på hela dagen... när han ska bära in theos säng så säger de bara knak i ryggen...
fint... så nu är han inte mycke för världen å min vilo dag försvann...
eller jag har försökkt vila så gott de går å tobbe har försökt ta hand om theo så gott de går...
men man märkte snabbt på lill hjärtat idag att han var under stimulerad å helst skulle velat få mer uppmärksamhet än han fått...

nu sover både theo å tobbe å jag ska hoppa in i duschen sedan tänkte vi åka bort till mamma så theo iaf kna få någon timmes full uppmärksamhet, lite kompensation så där :)

ikväll blir de väl idol mys å jag ska teast att göra fyllda varma baugetter med köttfärs å annat gottit i :)

nä nu ska jag hopa i in duachen å drömma mig bort en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar