2009-12-06

blev väldigt sur för en stund sedan... folk som ringer å frågar om man ska hitta på något (igår) å sedan när man ringer å kollar när vi ska ses så har personen dubbelbokat (inte första gången heller)
mäkta irriterad börjar jag bli nu påT!...

tog mig i kragen å personen slapp utskällning även denna gången...
bestämde mig för hemma spa å kör en välbehövlig ansiktsmask å lyssnar på när christer sjögren sjunger julmusik...
ringde upp mami oxå å mutade hit henne på fika som hon fick köpa med sig :)
lite andra adventsfika sitter ju aldrig fel :)


tänkte bjuda på resultatet av tobbes stdäning i vårt alltialloskåp

FÖRE!

EFTER!


så va säger ni, lite skillnad va?? jag älskar de, nya fina hyllpan som man kan lägga sakerna på istället för som de såg ut tidigare... på den tomma ytan ska vi ha vår pappersinsammling, den står numera i min garderob å de känn ju så där....

2 kommentarer:

  1. va duktig han är å fint blev de ju. vi är helt slut här hemma med vår röjning å har tyvärr massa kvar.
    kram
    marie

    SvaraRadera
  2. Jag kan tis, ons, tors. Skicka ett sms när det passar dig!! kramen

    SvaraRadera