2009-12-07

upprörd, irrterad... avskyvärt...

(redovisar källorna bakom allt längst ner sedan)

som mamma och överviktig så möter jag ofta många frågande och undrande blickar, fine dom kan jag ta, jag kna oxå ta ett en mamma på badhuset bad sin dotter med simdyna att simma undan då jag skulle ner i bassängen, eftersom de kunde bli svallvågor... (angående detta så hade jag en hel del å säga den mamma men valde att ignorera henne)

iaf läst nyss aftonbladet här på nätet å fastnade för en artikel om Alex Schulman som belv avvisade från ett kafé för att han hade med sig sitt barn (dotter)
fine de finns människor som anser att barn är högljudda och störande
då ställer jag mig frågan??
jag som då kan anse att bitchiga/otrevliga människor som anser sig vara bättre än alla andra, att dom är störande och äckliga, ska de då jämställas med att barn är störande??
kna jag då kräva att dessa ska avvisas??
å de som är främligsfientliga, ska dom oxå kunna få invandrare avisade från ett kafé??
att förbjuda barn från offentliga lokaler anser jag är desamma som att bedriva rasism (diskriminering)

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6249791.ab

helt sjuk är vad de är, å jag är såååå arg över att detta ens förekommit/förekommer....

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det bara så dumt! Förstår inte ens hur dom kan komma på tanken!! Jaja, det finns människor till allt visst...

    SvaraRadera