2009-12-14

en förslappad måndag

usch igår kväll tänkte jag att:

"i veckan ska jag vara hurtig nog å vara en riktig bullmamma, ja ska städa ett rum per dag, å sedan ska jag baka bröd, å julgodis å annat mumma som vi kna ha på jul hemma hos mamma, allt för att ta bort en del börda från henne eftersom hon jobbar å jag ändå lunkar av å an här hemma"

så va händer, halva måndagen har gått å hitills har jag varit så hutig att jag suttit på min ända å lekt i photoshop hela morgonen... skäms!

nä men när tobbe kommer hem så ska jag skicka över honom å theo till maxi med en inköpslista å sedan ska ja ta tag i baknandet iaf, så jag gör något bra för mamma, hur skitigt å smutsigt å sånt de är här hemma i jul kvittar ju nästan vi ska ju inte vara här ändå...

just de min underbara son var så snäll nyss å kastade en näve mat rakt i mitt ansikte, så nu straffas han genom att han får sitta i sin barnstol å bara glo... aaa så går de...
annars är han underbart söt....
han har lekt hela morgonen, till å med så blodet sprutade...
mini rammlade å slog i näsan så nu har han haft sitt första näseblod....å jädrar va de rann å någon bomull gick d eju inte å få i i nästan så 20 min fick jag sitta å hålla hans huvud bakåt, tror ni de var uppskattat???

well well nu ska jag hoppa vidare i internets underbara värld :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar