2009-12-13

julkonserten 2009

Igår kväll var jag, mamma å syster på julkonsert i arena skövde... för underhållningen stod Måns Zelmerlöw, sonja alden, Shirley Clamp och Sanna Nielsen...
å vilken show de bjöd på, ena sekunden sprutade tårarna för att de va så roligt å andra sekunden så sprutade tårarna för att de var så fint... underbara jullåtar blandat med personliga små sketscher :)
å när man trodde att showen var slut då kom de ut igen å bjöd på var sitt paradnummer...
först kom sanna ut å bjöd publiken på hennes hit emptey room, sedan kom sonja å bjöd oss på mina bsolute favvis låt för att du finns, måns roade oss kungligt å bjöd på ett medley av hope & glorey och cara mia... å sist men inte minst shirley å min kärlek :) aaa kvällen var full ändad :)

tre glada konsert girls :)


titta hit åt!!!

vilka snygga klänningar flickorna bjöd oss på denna kvällen :)


"tomten jag vill ha en riktig jul..."

efter konserten så sprang jag på hela kvartetten ute i foajen, så misstänksam som jag är så följde jag eftersom till skivsigneringen å slank dit bland alla små flickor å lyckades knäppa ett par kort, dock inte på min personliga idol i kvartetten sonja...





här kan ni få er en liten snutteglimt på vad vi bjöds på för skönsång :)

2 kommentarer:

  1. Guud vad stor Theo har blivit. Riktigt fin liten kille. Hoppas det är bra med er!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Han är ganska snygg den där Måns ;)

    SvaraRadera