2010-01-01

GOTT NYTT ÅR mina fina vänner...

2010 är här..... and i like it!
symbolisk gest vid tolvslaget.... slänga allt godis, å hälla ut colan... nu kör vi... å vi ska greja detta... eller jag ska med hjälp av mina nära och kära....
denna gången känner jag mig mer bestämt, har en bättre plan, nu gäller de bara PLANERA MERA!!
känner på mig att 2010 kommer bli ett bra år... de måste bli ett bra år... jo men de kommer bli ett bra år...

har suttit nu å kollat lite livsmedel hur många kalorier de innehåller och hur pass mycket jag kan äta per dag och ändå gå ner i vikt... jag är positivt överraskad att man ändå kan äta typ vanlig mat så länge man håller sig bort från godiset å drickan å allt sådant :)
nu blidde jag ännu mer pepp....

nä vad säger ni??
dax att sussa, de är ju en dag imorgon oxå å jag behöver verkligen vila så denna hemska hosta å förkylning snart ger med sig... pumpa c-vitamin nu...

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt år! Känner också på mig att det kommer bli ett riktigt bra år!:) Lycka till med viktminskningen, kommer gå super!:) Ett tips är Viktklubb.se jätte bra om man vill veta vad all mat innehåller för kalorier! Man fyller i allt man äter så ser man ju jättelätt vad det är man äter fel! Stort lycka till Mia!:)

    SvaraRadera
  2. Hejjee Mia :D du kommer fixa detta! /msoter

    SvaraRadera