2009-12-26

min bil sitter där den sitter på sin parkeringsruta... än än gång ska jag beklaga mig över denna usla snöskottning som skövdebostäder har... å gissa nej nej de tar icke slut där, imorgon ska jag ner dit å berätta både de ena å de andra för dom om vad jag tycker, själv så har jag ju rammlat å slöt i min arm för att de inte skottat å sandat.... å sedan såg ja en gammal dam rammla utanför här igår för att de inte skottat, å inte bara en utan flertalet bilar har körtfast på perkeringen för att de inte plojat... KRITIK!!!!!!

idag mår jag inte som jag förtjänar...
världens förkylning drog över mig i natt så jag ligger mer eller mindre däckad här hemma... jiiippii tobbe tog precis ut mini på en promenix så han iaf får komma ut en sväng...
själv barikerar jag me dmig nässpray, varmt te, c-vitamin å en hel del bra program på tven :)
de är de bästa med att vara sjuk runt jul, de går en hel del myspys filmer på dagarna då :)

1 kommentar:

  1. jättebra skäll på dom.å krya på dej
    kram
    marie

    SvaraRadera