2009-12-28

väldigt frustrerande...

min mobil är borta....
(jag tror att jag minns att jag såg den i natt, då jag fick jobbigt sms av halebop?) detta var vid fem.... å jag tror mig minnas att smset var skickat vid halv tre för jag störde mig på tidpunkten, men detta kan ju vara en dröm....
efter detta har ingen sett min älskade lilla pärla... alla samtal vi fått idag har gått till tobbes mobil, eller hemfonen... just de för att göra allt ännu mer typiskt så hade telefonen dåligt med batteri i natt, så den har ju dött...

så nu vet alla varför ni icke får tag på mig om ni vill nått....
ni kan nå mig via tobbes telefon: 0768994271.... (om ni skickar sms, skriv avsändare)

hoppas hoppas vi hittar den för en ny kostar ju skjortan å ett abonemang tar vi aldrig för så mycke ringar jag inte...

ååååååå va jobbigt detta blev.... ja älskade ju den telefonen, en enkel mobdell som ändå hade lite små rolig funktioner.... å alla bilder sedan då....
har ju inte tömt mobilen sedan innan oliwer föddes de vill säga jan/feb 2008..... så massa bilder på både liten oliwer, theo, molly, å massa annat kul vi varit med om...



lite ironi oxå....
jag tog ju "bevis bilder" på snö högen bakom bilen, eftersom ja tänkte att de kunde vara bra... imorse när vi pratade med skövdebostäder så nekade dom till snöhögen å sa att de visst skottat.... heuum??? kan dom ha tagit min mobil för att röja undan beviset???

1 kommentar:

  1. Den måste väl ligga hemmer hos er någonstans om du nu senast såg den i natt? Kolla mellan madrasserna (om ni nu har dubbelsäng), där kan mycket gömma sig.

    SvaraRadera