2009-12-08

nu lagas de å kokas i köket :)
kyckling i sweet hawaiisås med nudlar bjuds de på som lunch här hemma idag :)
systeryster kommer förbi å käkar å sedan ska hon passa theo någon timme så jag å tobbe kna övningsköra lite :)
tobbis har sin tredje körlektion imorgon :)
å imorgon är de fullt på schemat... först är tobbe i skolan sedan ska vi åka till körskolan å dirre därifrån till BVC för 10 månaders kontroll :)
å på kvällen hoppas vi hinna med ett besök av daniel å anna... typ enda chansen innan jul så fullt är de för alla... speciellt anna som skriver x-jobb som ska vara klart nu runt jul :)

nu kom min älskling hem :)

nu skäller han på mig för att jag missat att ta upp posten....

nu kräver han mat...

nu skäller han på theo som äter löv i hallen...

nu berättar han att han snart är klar med sin uppsats, opps där bytte han ämne å började fråga om vad de var för brev vi fått.. hum hur ska jag veta han skällde ju nyss om att jag inte noterat att posten kommit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar