2009-12-02

skulle ni??

skulle ni öppna om det utanför er dörr stod två okända män?
jag gör det inte, men tro sjutton att jag är otroligt nyfiken nu på vad de ville, såg att de var på grannens dörr oxå.... marie vet du???

mini trollet sover just nu vilket betyder en timmes egentid :)
tobbe kommer hem tidigt idag redan till lunch vilket känns toppen :)

sedan i eftermiddag blir de BVC och vaccination för minivännen.... ÄNTLIGEN!!!
de kommer kännas toppen (hoppas jag) när alla är vaccinerade nu, skulle inte palla om något hände mitt troll, speciellt som de förutspår en extrem topp runt jul å att små barn under 1 år är i extrem risk att drabbas hårt... är så tacksam att theo är över 6 mån å får vaccinera sig :)

nä om jag skulle ta å ta tag i ett å annat innnan mini vaknar :)

2 kommentarer:

  1. 2 frivilliga älskare kanske de var????!!!!! nej ja skoja bara ja vet faktiskt inte vilka de kan ha varit.gillar heller ej att öppna dörren för okända.
    kram
    marie

    SvaraRadera