2009-12-03

torsdagsmysipys hemma hos oss...
mini har somnat av ren utmattning (läs vaccineringen)
hela dagen idag har han varit slö å trött, men dom sa att de små kunde bli så så jag får väl avvakta å se hur länge de håller i sig :)

annars var jag inte så pepp på att gå upp ur sängen i morse så jag tvingade theo att ta sovmorgon, efter en halvtimmes bråk gav han med sig å då tyckte han nog inte att de var så dumt :)
annars då??
mötte upp älsklingen för lunch på valle (vardags lyx)
sedan åkte jag å theo hem till mamma å hon hade theo en stund medans jag åkte iväg å köpte julklappar till honom från mamma, sedan mötet jag upp tobbe å vi åkte hem till mami å fikade å hämtade mini...

nu är vi hemma sedan ett tag å har precis avnjutit en för dagen mycket god köttfärsås :)
nu ska vi vara lite nostalgiska (eller jag) å kika på jawbreaker, å sedan den nya american pie filmen :)

just de.... fick värsta tok längtan efter östersund tidigare idag när vi kikade på skidskyttet därifrån, var nästan så jag kände för att packa in mig å theo för en liten spontan tripp upp dit över några dagar... men älsklingen skulle blivit så avis då eftersom han oxå förälskat sig i den staden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar