2010-01-20

dålig karaktär..

svar till carolina:
vi ska (om allt går som planerat) skola in theo den 15 feb, så de är ju några veckor dit, men man vill ju kunna planera lite längre än näsan räcker. oj jobbigt att ni inte hört något när ni begärt så snart. hoppas de kommer besked nu snart för oss båda :)

efter 20 dagar höll jag på att falla dit, men nopp jag lyckades rädda upp mig själv och på en disiplinerat sätt äta en ordentlig frulle iställe för att aaa ja vet inte var jag tänkte på...
frukost är A & O om amn vill gå ner i vikt..
iaf 20 dagar har gått UTAN att jag ens försökt köpa cola eller godis... de är strongt anser jag av en som ständigt tidigare livnärde sig på just cola och godis...

ska simma med systeryster idag oxå...
så vi får lååååånga och fina muskler... ok, än så länge så ligger de långa och fina musklerna under ett 20000 meter fettlager... men likt isen på antarkis så smälter även mitt lager sakta men säkert... ingen vet vad som döljer sig under och ingen vet hur världen kommer se ut den dagen lagren med is/fett smält... de återstår att se :P

nä men om jag kanske skulle ta och försöka plocka i ordning lite här hemma medans mini sover å tobbis är i skolan..
ja ska ju dit själv sedan om en stund.. ska bli spännande... fronterinfo står på dagen schema :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar