2010-01-19

så mycke glädje...

ska jag börja inlägget med att gnälla, eller att ropa ut min glädje??
börjar med lite gnäll så har man de gjort...

MITT FACCCCEEE!!
ok mitt ansikte va sjutton har hänt??
har aldrig typ tidigare haft dålig hy med massa blemor och finnar, men nu finns de riktiga mounts i mitt ansikte, närmare bestämt 5 stycken som är något utöver de vanliga..
satta på en ansiktsmask och rengjorde riktigt ordentligt nu ikväll så får vi hoppas att de hjälper, en gnutta iaf :)

nu till de glada och mysiga...
theo och moa hade lekdejt tidgare ikväll...
de träffades igår när jag och marie gick till maxi å handlade, å då skulle de hålla handen mest hela tiden å bara ta på varandra (dom är 11 månader)
iaf så vi bestämde en lekdejt idag å dom verkligen stormtrivs i varandras sällskap, leker som hejsan å pussas å undersöker varandra...
de är verkligen så kul å se deras utveckling och samspel..
så kul att theo har en kompis som bor så nära så de går smidiogt å bara kika förbi å leka av sig en stund :)

nu ska jag iaf hoppa ner i sängen efersom min sovmorgon i morgon spoileras av att tobbe ska till skolan, så hinner han precis hem vi byter av i dörren så är de min tur att gå till skolan....
jaja så kan de bli.. å jag undrar fortfarande vart vårat besked är om förskoleplats...
hon lovade oss att vi antingen skulle fått d ei fredags eller i måndags... men hepp inte minsta antydan till brev å de börjar bli tight om tid nu... får väl ringa imorgon å höra efter...

1 kommentar:

  1. när ska ni skola in ?? vi cka skola in lukas 1 feb men har inte hört nått än vi heller

    SvaraRadera