2010-01-28

en födelsedags dag...

ja idag är de en liten prinsessas födelsedag.. lilla MOA blir 1 år!
många grattis kramar till henne...

vi är nyss hemkommna från moas kalas där de bjöds på många läckerheter, för många för att motstå så vi sket i dieten idag (som typ hela veckan)
å frossade loss i dumlemuffins å glasstårta... å dricka till inte cola faktiskt utan lemon lime... aldrig har ett glas dricka smakat så underbart gott...
ett mycke lyckat kalas å theo trivdes som fisken i vattnet bland alla barnen...

så nu är de vår tur nästa gång...

annars idag har mamma och systeryster varit här...
mamma hjälpte mig med en skolgrej så nu är dne klar å ska skickas in å sedan ska förhoppningsvis inte csn krångla mera...
men man vet aldrig...

imorgon blir de först besiktningen med syster sedan ska jag faktiskt till skolan för en lektion i vård och omsorg... ska bli intressant första lektionen :)

men nu blir de lite tv innan jag ska krypa ner å mysa in mig i mitt täcke i sängen

1 kommentar:

  1. tack för att ni kom och för den fina presenten moa fick.alltid kul att träffa er.
    får ta de som en komplimang då att ni ej kunde motstå kakorna stort tack för de.
    kram
    marie
    moa
    glenn

    SvaraRadera