2010-01-29

vikt fredag

undra om jag ska skylla på den där hemska veckan som inträffar en gång imånaden???
aa iaf viktfredag idag igen... å resultatet är förödande...

vikt: +1,8 kg
midja: +4 cm

aaa ni vet ju hur mens dagarna är... å den enorma mängden vatten man mystiskt nog sammlar på sig då... så här ser resultatet ut iaf...
( å jag tänker inte göra som vissa andra som försöker gå ner och mörka viktuppgång, här kör vi totalt ärliga kort)
men hey beror viktuppgången på mensen så blir ju nästa vecka desto roligare....
tobbe hade iaf gått ner å vi har ju ätit samma mat....
så döm själva...

idag eller nu snart blir de bilbesiktningen med syster å efter de skola...
i eftermiddag/kväll får vi se, borde städa lite här hemma eftersom de är en viktig dag påsöndag å vi får hem massa folk då..
elle massa å massa...
tobbes pappa med familj kommer upp ifrån gbg å så daniel å min mamma, syster å robert kan jag tro...
mysigt med ännu en födelsedag denna gången blir siffrorna 25...

p.s mina girlfriends, en tjejkväll planeras, datum inte helt spikat
har ni några förslag???

1 kommentar: