2010-01-19

extra fet och fin...

nu är hela lilla familjen hem kommen från en eftermiddagspromenix...
usch å fy så dåligt skottat de är.. de får en att inte vilja gå ut eftersom man åker mer kana än man går...
aaaja anyway nu har pluttis precis avslutat sitt mellis som idag bestod av mammas egengjorda lite fetare yoggi...(blandar turkiskyoghurt med tinade bär och ibland sylt) genom detta sätt så får pluttis i sig mer fett som förhoppningsvis gör att han mullar på sig lite...

andra dagen i skolan idag å de har/går bra...
känns toppen å etik kursen verkar väldigt spännande... disskutera livsavgörande frågor med sig själv.. funderar på att ta upp ämnet organdonation å sedan disskutera med tobbe om de eftersom vi har oliak åsikter i denna frågan på så sett kan jag få fram ett problematiserande, typ om han/hon där vart man står då.. sådanna frågor..

en lektion imorgon oxå sedan är de slut för denna veckna, har två nästa vecka, passar mig perfa... skönt å komma ut en sväng om dagarna oxå, kan jag känna...
å kul att vi får dela på hemmasysslorna nu mer än tidgare..

aaaja..
ikväll blir de handboll eftersom EM drar igång..
å sedan tidig sänggång eftersom jag inte är van vi denna dygnsrythm...
just de imorgon ska jag å syster å simma oxå :) blir toppen å få vada fram där likt en blåval...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar