2010-01-17

förtvivlad...

när theo föddes så fick jag en "mitt första år" bok av mamma som jag kunde fylla i... i början var jag flitig sedna hittade jag en ny sådan bok på någon bokrea å tyckte den var roligare att fylla i så jag fortsatte att fylla i den nya boken...
iaf sedan tröttnade jag på färdigtryckta böcker och började med scrapbooking och göra mitt eget album...
iaf igår när jag tänkte göra en sida med info om när typ theo tog sina första steg, satt, vände sig å sånt så hittar jag inte den första boken.. den är totalt borta...

vi har inte sett den sedan i somras i den gamla lägenheten.. å nu har vi rotat runt överallt här hemma varenda låda har öppnats och gåtts igenom men inte minsta spår av boken...
FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!

jag kna ju inte ha slängt dne de vet jag... för i den ligger alla grejer från bb, typ banden vi hade runt armarna å sådana grejer.. så ja vet att den inte är slängd.. frågan är bara vart dne är..
å jag är ju sådan som person att behöver jag en sa så behöver jag den NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar